VISITA GUIADA

Visites guiades a Cal Granotes. REC.020/Setmana Turisme Industrial

Dins de la Setmana del Turisme Industrial i en el context del  Rec.020 Experimental Stores, el Museu de la Pell oferirà un seguit de visites guiades a l’adoberia de Cal Granotes, antiga adoberia del segle XVIII i que conforma un dels principals elements del patrimoni de la ciutat.

Les visites, que seran a les 11:00 h els dies 6, 7, 8 i 9 de novembre, tindran la durada d’una hora, i s’explicarà l’ofici artesanal de l’adob de la pell, amb una posada en escena museogràfica que transporta a la Igualada preindustrial.

L’activitat és gratuïta i no cal inscripció prèvia.*

La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) organitza enguany la quarta edició de la Setmana del Turisme Industrial. Es tracta d’una una oportunitat molt especial per a descobrir el més interessant del nostre patrimoni industrial d’una manera diferent.

Rec.0 Experimental Stores és la transformació efímera d’un vell barri industrial, el barri del Rec, a Igualada. Dues vegades l’any, i només durant quatre dies, les velles fàbriques i adoberies es converteixen en pop up stores de moda on marques de primer nivell hi venen els seus estocs i mostraris a preus únics.

*Promoció no vàlida per grups escolars.