TAULA RODONA

Montserrat Acosta, l’Estudi de Joan Graells i el Grup 03 Color

Amb motiu de l’exposició Montserrat Acosta Figuerola (Igualada, 1949-1984) Llum, intimitat i realitat, el Museu ha organitzat una xerrada-col•loqui per explicar i reviure l’ambient artístic d’Igualada durant el darrer terç del segle XX, al voltant de l’Estudi Graells i el Grup 03 Color.

L’Estudi Graells, antiga acadèmia artística d’Igualada, es va situar en el seu temps com la principal lloc d’aprenentatge artístic de la ciutat. L’any 1964, un grup de joves provinents d’aquesta emblemàtica acadèmia, van crear el Grup 03 Color, amb la voluntat d’innovar i divulgar la creació artística a la ciutat. Aquest col•lectiu, fundat a l’aixopluc del Centre d’Estudis Comarcals d’Igualada, efectivament va representar l’avantguarda artística a Igualada en els anys successius.

En aquesta xerrada hi participaran Joan Graells, Maria Àngels Gual, Pau Llacuna, Llorenç Miquel, Montserrat Oliva, Isidre Pujol i Xavier Saló, i tindrà lloc a l’auditori del Museu el dijous 12 de setembre a les 19.00 h. L’exposició Montserrat Acosta Figuerola (Igualada, 1949-1984) Llum, intimitat i realitat es podrà veure fins el diumenge 15 de setembre de 2019.