TOT A PUNT PER UNA NOVA EDICIÓ DE ‘LA GASPAR DESIGN FEST’

Amb el lema #deixantempremta, obrirà les portes del talent a la ciutat
Els dies 19, 20 i 21 de juny, a l’Escola Municipal d’Art i Dissney Gaspar Camps “La Gaspar”, uniràcultura, empresa i disseny celebrant la tercera edició de La Gaspar Design Fest i, amb el lema #deixantempremta, obrirà les portes del talent a la ciutat.

Programa d’activitats · El dimecres, 19 de juny, en el marc emblemàtic del Barri del Rec, l’Adoberia La Bella esdevindrà l’escenari del WORKSHOP de 8 a 8, que enguany creix i ofereix dues opcions de participació, una en l’àmbit del disseny gràfic i una altra en l’àmbit del cuir. L’opció gràfic estarà guiada per Raúl Ramos, de l’estudi Pinkmorro i Cofundador del Festival Blanc, que ajudarà els alumnes i exalumnes participants a conceptualitzar i dissenyar el cartell de la Festa Major 2019. L’altra opció, la del cuir, estarà dirigida per Olya Dubovik, de l’estudi Lubochka i Premi Gaspar Camps Ciutat d’Igualada 2018, que guiarà l’alumnat participant a vestir un nou outfit pel Tonet el Blanquer. Durant la realització del workshop també es presentarà la Beca Manel Caro, que dotarà el guanyador amb un any gratuït a l’espai de coworking LaMaCa.

El dijous, 20 de juny, a les 10:30h a la sala d’actes d’Ignova-Empresa, La Gaspar TALKS oferirà una xerrada oberta al públic i especialment dirigida a les empreses del sector, Univers Pantone: La gestió del color en el cicle de vida dels productes, a càrrec de Marc Velázquez i Ingrid Holacsek. Requereix d’inscripció al web www.lagaspar.com.

El divendres, 21 de juny, a partir de les 19h, a l’Adoberia Bella, es durà a terme la festa de cloenda de La Gaspar Design Fest, on es desvetllarà la imatge de la Festa Major 2019 i també el guanyador de la Beca Manel Caro. El Tonet el Blanquer  presentarà el nou outfit que lluirà per la ciutat durant la Festa Major i es finalitzarà amb un networking entre alumnat i empreses.

La iniciativa l’organitzen La Gaspar i Ajuntament d’Igualada, amb la col·laboració de l’Adoberia la Bella, Vending Martínez, LaMaCa Associació Manel Caro, Dessota Gestors de la Imatgeria Festiva d’Igualada, Manufacturas del Cuero Eugenio Gabarró, Magí Puig Curtidos, Papereria Codorniu, Arxiu Comarcal de l’Anoia, Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia, Atlantic Devices, Pantone Institute, Disseny=Igualada, Jocnet Gestió esportiva,  Dj. ADRIX, RecBrew, RS Audiovisual, L’art de la llum i Somiatruites.