TALLER FAMILIAR DE TECNOLOGIA

Quina calor! Fem una font d’Heró

Sembla ser que ell diumenge 23 farà molta calor i ens refrescarem amb ella… el que sí sabem és que aprendrem a fer una font de manera casolana: una font d’Heró. Aquest invent s’atribueix al físic i matemàtic grec Heró d’Alexandria, que al segle I va idear un senzill brollador continu d’aigua a partir de la pressió de l’aire. Al Museu de la Pell creiem que la millor manera d’entendre el seu funcionament és construir-ne un d’igual amb materials reciclats i de proximitat, i des d’Inquiet ens ajudaran a fer-ho. Aquest i altres experiments antics, on es combina aigua i aire, són la base d’invents i màquines basades en l’aigua, enginys hidràulics que es poden veure a l’espai “L’Home i l’Aigua” del Museu, i que aquest diumenge també podrem conèixer d’a prop i experimentar. L’activitat serà a les 12 del migdia i es dirigeix a famílies amb infants a partir de 8 anys; l’admissió és gratuïta amb aforament limitat.

Activitat dins del programa Creactiva’t al Museu!