PORTES OBERTES

Setmana del Turisme Industrial. Portes obertes al Museu de la Pell i Cal Granotes

Durant la Setmana del Turisme Industrial, el Museu fa portes obertes per donar a conèixer tots els seus espais permanents: l’antiga adoberia de Cal Granotes i les diferents sales de l’edifici de Cal Boyer: L’Home i l’aigua, L’ofici d’adober, i Un univers de Pel. Horari: de dimarts a divendres de 10 a 14 h i dijous i divendres de16 a 20 h; caps de setmana i festius d’11 a 14 h.

A Cal Boyer, antiga fàbrica cotonera del s.XIX i seu central del Museu, s’hi troben tres àmbits: L’home i l’aigua, Univers de pell i L’ofici d’adober. L’home i l’aigua presenta una visió general de les qualitats i ús de l’aigua.

L’altra edifici del Museu és Cal Granotes, antiga adoberia del Pla del Cornet, que data del segle XVIII. És situada a pocs metres de Cal Boyer i a frec del Rec, canal medieval que abastia les fàbriques de la zona.