TALLER INFANTIL I FAMILIAR

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Un cavallet molt especial

creactiva't gener 21

Els Tres Tombs no es podran celebrar com cada any. Us proposem fer un homenatge a aquesta festa tan tradicional penjant a les finestres de casa uns cavallets de pell.

El disseny de la peça és de la igualadina Susana Enrich de Tres Xics. Aquí teniu les plantilles perquè les pugueu marcar sobre la pell.

Plantilla cavallets de pell per descarregar

Una part del material necessari per dur a terme l’activitat (retalls de pell) és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de dimecres 13 de gener, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres testosterone gel vendita de 5 ways to calculate body fat – all bodybuilding anadrol usa forearm exercises ~ total bodybuilding. 16 a 20 h
  • Dissabte i diumenge d’ 11 a 14 h

Organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell amb la col•laboració de l’Antic Gremi de Traginers d’Igualada.