PORTES OBERTES

Redescobreix Cal Boyer i Cal Granotes, patrimoni industrial d’Igualada

Com cada primer diumenge de mes el Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia convida a visitar les seves instal•lacions de forma gratuïta. La situació sanitària no ens permet realitzar les visites guiades.

Durant la visita caldrà seguir les mesures sanitàries d’higiene, d’ús de mascareta i distància de seguretat interpersonal. Aquesta activitat es produirà sempre que les condicions sanitàries ho permetin.

Cal Granotes, antiga adoberia del Pla del Cornet, que data del segle XVIII, està situada a pocs metres de Cal Boyer, seu central del Museu, i a frec del Rec, canal medieval que abastia les fàbriques de la zona. Dins del edifici es viu la posada en escena de l’ofici artesanal de l’adob de la pell, i la visita ens transporta a la Igualada preindustrial a través d’un ofici encara viu la ciutat.