EXPOSICIÓ. ENTRADA GRATUÏTA

40è aniversari de La Veu de l’Anoia

40 aniversari veu anoia

El 3 de setembre de 2022 La Veu de l’Anoia fa el seu 40è aniversari. Una fita assolida gràcies als ciutadans i ciutadanes de la comarca que han generat les notícies i informacions que La Veu ha anat publicant i ha arribat als lectors i subscriptors amb el suport continuat d’anunciants, socis, treballadors i col·laboradors…

Per celebrar l’efemèride s’ha fet aquesta exposició a la sala de les Encavallades del Museu de la Pell, inaugurada el dilluns 22 d’agost a les 20:00 i que es pot visitar fins al diumenge 18 de setembre, on s’exhibeixen les 40 pàgines de capçalera més representatives d’aquests 40 anys i es podran consultar diferents materials publicats, així com les eines que s’han anat utilitzant per fer el diari.