ACTIVITATS EXPOSICIÓ

Visita guiada i conferència a l’exposició Ritmes. Josep Campeny i Santamaria (Igualada, 1858- Barcelona, 1922).

Les activitats aniran de la mà de Salvador Oliva i March, catedràtic de grec i autor del llibre Escultura moderna i mitologia clàssica: La nissaga dels Campeny.

Dijous 24 de setembre a les 19 h i divendres dia 25 a les 19 h, auditori del Museu.

Amb motiu de l’exposició Ritmes. Josep Campeny i Santamaria (Igualada, 1858- Barcelona, 1922), el Museu ofereix una visita guiada el dia 24 a mastabol british dragon les 19 h. L’endemà, divendres dia 25, a la mateixa hora, el museu presenta una conferència en la que s’explicarà la vinculació de l’escultor i la seva nissaga amb Igualada i la seva relació amb la família Muntades: emprenedora família de paraires igualadins que hi acabà fundant 5 easy ways you can turn ovitrelle bodybuilding into success rhyder promotions cabergoline for sale no nonsense bodybuilding. algunes fàbriques tèxtils com la coneguda España Industrial.

Per assistir a aquestes xerrades cal inscripció prèvia trucant al telèfon del Museu (938046752)