EXPOSICIÓ. ENTRADA GRATUÏTA

Alkarama: Imatges per la dignitat

Alkarama

17 fotografies a color (50x70cm) amb panells explicatius que configuren un circuit a través del qual el visitant coneixerà l’esforç que fan els joves migrats per a fer-se un lloc en la societat d’acollida. El disseny expositiu és de l’estudi Quartada d’Igualada i el projecte de la Unitat de ciutadania i convivència del Consell Comarcal de l’Anoia.

Javi Cantero, fotògraf freelance en diferents àmbits: esdeveniments, concerts, casaments, fotografia de moda urbana, música… Sense formació en fotografia, es va endinsar en el món de la fotografia digital com a hobby, i amb temps i pràctica ha aconseguit guanyar-se un lloc entre els artistes locals. Actualment, dedica part del seu temps a la fotografia analògica.

Deixar tot el que coneixes enrere, arriscar la teva vida i adaptar-te a una societat nova per viure amb dignitat. Aquest és l’esforç i l’aposta dels joves migrats. La nostra responsabilitat com a societat només és canviar la perspectiva en vers aquestes persones perquè arriscar-ho tot no hagi estat en va.

Aquesta exposició recull el testimoni d’un grup de joves migrats al llarg de la realització d’un projecte de coneixement d’entorn i formació en gestió de residus forestals.

Horari del Museu:

De dimarts a divendres: de 10 a 14 h
Dijous i divendres tarda: de 16 a 18.30 h
Dissabtes, diumenges i festius: d’11 a 14 h

Dies de tancament: 1, 5 (tarda) i 6 de gener de 2023

Cliqueu sobre les imatges per veure els detalls