Taller d'art urbà

Amb la tècnica del grafiti pintem un mural

El pròxim diumenge 19 de maig, a les 12 del migdia, el Museu de la Pell proposa una nova activitat familiar, dins del programa Creactiva’t al Museu! i en el marc del dia Internacional dels Museus.

L’activitat consistirà en un taller d’art urbà. Amb l’ajuda d’una experta en aquesta disciplina artística, es proposarà pintar una atractiva composició amb esprais (de base a l’aigua i no tòxics), en un mur condicionat expressament per a aquesta activitat, enmig del barri del Rec. Tot pintant el mural, que se situarà prop de Cal Granotes, s’explicarà què s’hi feia en el passat en aquest edifici, una antiga adoberia del segle XVIII, i per què se l’anomena així. L’activitat es dirigeix a famílies amb infants a partir de 8 anys; l’admissió és gratuïta amb aforament limitat i admissió segons ordre d’arribada.