VISITA COMENTADA SETMANA DE LA CIÈNCIA

Com depurem les aigües residuals abans de tornar-les al riu ? Visita a la depuradora dels blanquers.

D’ on prové l’aigua que bevem o que utilitza la indústria? Com funciona una depuradora d’aigües residuals? Un any més el Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia se suma a la celebració de la Setmana de la Ciència, i ho fa l’11 de novembre amb una activitat doble que repetirà en el mateix format el següent diumenge, 18. Primer, a les 11 h al Museu, us convidem a un conferència a càrrec de l’adober Miquel Vila, per donar resposta a aquestes preguntes i a d’altres relacionades amb la depuració de l’aigua que prové del tractament dels cuirs que fa la indústria igualadina. Després visitarem la Depuradora dels Blanquers, planta pionera a Europa en el tractament d’aigües residuals. La durada total de l’activitat és de dues hores. Cal inscripció prèvia al telèfon 938046752 del Museu i especificar el dia de participació (11 o 18). Les places són limitades.

Aquesta activitat està organitzada pel Museu de la Pell-Ajuntament d’Igualada – Igualadina de Depuració i Recuperació SL  i  Leather Cluster Barcelona en col·laboració amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.