Com vivien els romans…a la vil·la de l’Espelt

primària.cicle superior
secundària
batxillerat i mòduls professionals

A la vil•la romana de l’Espelt descobrirem com era una masia romana que va estar en plena activitat entre els segles I aC i III dC, dedicada a l’explotació de cereals, vinya i olivera. Les pintures murals, els mosaics, les estances de bany privat i els diversos objectes trobats ens parlen d’una casa important de l’Anoia en temps dels romans i del seu pas per la comarca.

Espai: jaciment de la vil·la (lloc de trobada:antigues escoles a la carretera Igualada- Espelt)
Tipus d’activitat: visita dinamitzada
Durada de l’activitat: 1 h 30 minuts
Preu: 1,70 € / alumne

Patrimoni d’Igualada

Activitat desenvolupada en el jaciment amb diversos recursos educatius, per saber interpretar alguns fets i testimonis del passat, analitzar canvis i continuïtats en el temps i valorar el patrimoni cultural com a herència rebuda del passat per defensar-ne la conservació i afavorir que les generacions futures se n’apropiïn.

Com a activitat preparatòria o post-visita us recomanem la visita al web: www.museupelligualada.cat/villa-romana-espelt
on trobareu, entre altres recursos, les recreacions virtuals de les estances de la vil·la