PRIMÀRIA CICLE SUPERIOR. SECUNDÀRIA PRIMER CICLE

Coneix el que compres

Tipus d’activitat: taller i visita
Espai: espai taller / sala Un univers de pell 
Durada de l’activitat: 2 h
Preu: 4,00 € / alumne

Taller – Com a consumidors, sabem com està feta una sabata esportiva? Sabem distingir-ne una de pell d’una que no n’és? Hi ha etiquetes amb símbols de materials, però sabem de què ens informen? Coneixerem les qualitats de diversos materials i les seves aplicacions, aprendrem a llegir les etiquetes i pensarem en les implicacions d’una compra pel que fa a responsabilitat social o de costos ambientals, amb l’objectiu de saber triar millor i ser consumidors responsables. Activitat amb l’assessorament de l’ A3 Leather Innovation Center – Campus Universitari d’Igualada – UdL i la col·laboració de la marca esportiva Munich.

Visita – La pell és el primer teixit que l’home utilitzà. Les primeres civilitzacions van inventar sistemes de conservació que l’han fet una matèria primera excel·lent i indispensable al llarg de molts segles per fabricar contenidors i bosses, indumentària i calçat, arreus, mobles, documents i llibres, instruments musicals… per totes les cultures i en totes les èpoques. En aquesta visita descobrireu com ha estat utilitzada al llarg de la història, quins oficis s’hi han relacionat i les propietats físiques que l’han feta tan apta per a tants usos diferents.

coneix el que compres
coneix el que compres
coneix el que compres
coneix el que compres

Looking for personalized financial solutions? Join Charter Oak Federal Credit Union in Uncasville and access a full range of banking services and products designed with you in mind. From checking accounts to home loans, we have what you need to manage your money and credit