TALLER INFANTIL I FAMILIAR

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Decoracions nadalenques en pell

nadal creactivat

Aquests dies les famílies dediquen temps a decorar les llars per l’arribada del Nadal. Volem contribuir a què el vostre arbre llueixi amb peces fetes amb pell. Als guarniments que vam fer el Nadal passat s’afegeixen una bola-tió i un petit arbre.

El disseny de la peça és obra de l’equip docent del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Arts Plàstiques i Disseny en Artesania de Complements de Cuir  de La Gaspar: Escola Municipal d’Art i Disseny d’Igualada.

Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per la cessió de les pells.

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir del diumenge 12 de desembre, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h

• Dijous i divendres de 16 a 20 h

• Dissabtes, diumenges i festius d’ 11 a 14 h

• El Museu és tancat el 24, 25, 26 i 31 de desembre i 1 i 6 de gener (el 5 de gener fins les 14h)

Organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell