TALLER INFANTIL I FAMILIAR

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Fem d’artesans de la pell i construïm una joguina

Tipi Creactiva't

Sabíeu que la pell és un residu de la indústria alimentària i que si no es transformés en pell adobada, com es fa a les fàbriques d’Igualada, es generaria un greu problema ambiental? Amb aquest element reciclat us proposem fer una joguina en família aquests dies festius de Setmana Santa.

Per a aquest tercer Creactiva’t de l’any ens emmirallem en una cultura que també reciclava les pells dels animals que menjava, els indis de les grans planures americanes, que construïen uns habitacles anomenats tipis. El disseny de la peça és obra de l’estudi Lubochka d’Olya Dubovik d’Igualada.

Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per la cessió de les pells. En aquest taller concret farem servir pells de Fontanellas i Martí SL.

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de diumenge 28 de març, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres de 16 a 20 h
  • Dissabte, diumenge i festius d’ 11 a 14 h (dilluns de Pasqua i dimarts de Sant Crist d’Igualada – 6 abril – el Museu estarà tancat)

Organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell