TALLER PER A JOVES

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Fem un moneder-clauer amb pell reciclada

El cuir és un material noble resultant de l’aprofitament d’un residu de la indústria alimentària. La seva producció està dins del què anomenen economia circular i els seus usos són molt diversos.

En aquesta ocasió el Creactiva’t al Museu en línia us anima a treballar la pell reciclada de les adoberies d’Igualada per fabricar un petit objecte que és alhora nomeder i clauer.

El disseny de la peça és de Sandra Quílez, mestra artesana del cuir i restauradora. És propietària de la botiga d’artesania del cuir NQuart, a Vic, i ha estat Premi Restaura 2020 per la seva tasca de conservació i restauració d’elements de pell i cuir de diferents espais i museus, entre els quals destaca el mobiliari de pell del Palau Güell.

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat, és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de diumenge 17 de juny, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres de 16 a 18.30 h (tardes de juliol i agost tancat)
  • Dissabte i diumenge i festius d’11 a 14 h

Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per a la cessió de les pells.

Durant el 2022 el “Creactiva’t al Museu en línia” oferirà dissenys en pell, per ser treballats a casa, adreçats a un públic jove o adult. Obrim una nova etapa, després que El Creactiva’t dels darrers dos anys havia estat dedicat a creacions per a infants i famílies.

Organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell.