TALLER INFANTIL I FAMILIAR

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Un carnaval bestial

mascara lleo web

Aquest any mantindrem l’esperit del Carnaval Bombolla amb aquest lleó bestial !!!!

Podria ser un complement perfecte per a presentar-vos al concurs de disfresses que organitza el departament de Promoció Cultural de l’Ajuntament d’Igualada o per passar una bona estona en la vostra festa de carnaval particular.

El disseny de la peça és de la igualadina Susana Enrich de tresxics. Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per la cessió de les pells. En aquest taller concret farem servir pells de Fontanellas i Martí SL i de Curtidos Riba i Guixà.

Aquí teniu les plantilles perquè les pugueu marcar sobre la pell:

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat (rodona ja troquelada i retalls de pell per fer el nas), és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de diumenge 7 de febrer, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres de 16 a 20 h