TALLER D'ARTESANIA EN PELL

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Un portaespelma per celebrar el solstici d’estiu

portaespelmes

La natura té una sincronia i perfecció que podrem experimentar aquesta setmana amb la celebració del solstici d’estiu. Un equilibri exacte de mig any de llum i mig any de foscor, amb una gradació gairebé imperceptible. La nit del 23 de juny celebrem la llum, els mesos de viure enfocats cap a l’exterior en contraposició als mesos introspectius del solstici d’hivern.

Per commemorar l’arribada dels dies dominats per la llum us proposem fer un portaespelma de pell que lluirà durant les curtes nits d’estiu que tant celebrem a l’exterior.

El disseny de la peça és de Mon Soler de Nubuck cuir leather bags, dissenyadora i artesana de la pell que té el seu taller molt a prop d’Igualada.

Per a ella la pell va ser el material que li va permetre connectar amb el treball manual i la creativitat, a més d’ajudar-la amb el seu compromís amb un món més sostenible i respectuós amb el medi ambient, apostant per donar valor a l’artesania i reivindicant un consum responsable.

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat, és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de diumenge 25 de juny, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres de 16 a 18.30 h (tardes de juliol i agost tancat)
  • Dissabtes i diumenges i festius d’11 a 14 h

Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per a la cessió de les pells.

Aquí teniu el patró de la peça:

Patró portaespelma o petita torreta

Organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell.