ACTIVITAT FAMILIAR

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Un titella va a la Mostra

Dia Internacional dels Museus a Igualada

Portes obertes, visita teatralitzada, ruta industrial pel barri del Rec, visita guiada a l’exposició dels Tres Tombs i activitats familiars per gaudir del Museu durant una setmana.

El Consell Internacional de Museus (ICOM) organitza el Dia Internacional dels Museus des del 1977 a tot el món i aquest any sota el lema: “El futur dels museus: recuperar i reimaginar” proposa a totes les institucions activar la cultura per recuperar a poc a poc la normalitat.

En aquesta edició del Dia Internacional dels Museus les activitats en línia tenen més sentit que mai i el Museu de la Pell presenta un nou Creactiva’t al Museu les protagonistes de champions joueront dans le en línia.

En pocs dies la ciutat s’omplirà de teatre infantil i juvenil per la celebració de la Mostra Igualada. Us convidem a crear, en família, un titella de dit de pell que us acompanyi durant les representacions.

El disseny del titella és de la igualadina Susana Enrich. Aquí teniu la plantilla perquè la pugueu marcar sobre la pell:

Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per la cessió de les pells.

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat, és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de diumenge 23 de maig, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres de 16 a 18.30 h