TALLER PER A FAMÍLIES

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Un llum de pell per il·luminar aquesta tardor.

llum de pell

Els materials naturals, sostenibles i reciclables han entrat al món de la decoració d’interiors amb força. La pell com a material noble i de gran resistència s’ha fet servir des de l’antiguitat per vestir mobiliari en forma de cadires, bancs, arquetes o baguls. En l’actualitat la trobem en sofàs i cadires de disseny i altres elements decoratius de la llar. No és estrany veure punts de llum i làmpades decoratives fetes amb aquest material que dona a les estances un punt de calidesa i naturalitat.

Us proposem decorar casa vostra, aquesta tardor, amb un llum molt especial que donarà la calidesa pròpia d’aquesta estació.

El disseny de la peça és de Sandra Quílez, mestra artesana del cuir i restauradora. És propietària de la botiga d’artesania del cuir NQuart, a Vic, i ha estat Premi Restaura 2020 per la seva tasca de conservació i restauració d’elements de pell i cuir de diferents espais i museus, entre els quals destaca el mobiliari de pell del Palau Güell.

Aquí teniu el patró de la peça

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat, és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de diumenge 24 de setembre, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres de 16 a 18.30 h
  • Dissabtes i diumenges i festius d’11 a 14 h

Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per a la cessió de les pells, i en aquest taller concret s’han fet servir les pells de Fontanellas & Martí.

Organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell.