TALLER PER A JOVES

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Viatja amb un quadern Midori fet amb pell

Funda Midori

Som al mes de juny, moment de planificació de les vacances d’estiu i us volem ajudar amb la fabricació del vostre quadern de viatge 2022.

Els quaderns Midori, típics del Japó, recullen els quaderns de viatge. Aquest estiu us animem a treballar pell reciclada per fer-vos un quadern que us acompanyi allà on aneu. Vivències, comentaris, fotografies, bitllets d’avió… tot allò que us faci recordar unes vacances inoblidables.

El disseny de la peça és de Sandra Quílez, mestra artesana del cuir i restauradora. És propietària de la botiga d’artesania del cuir NQuart, a Vic, i ha estat Premi Restaura 2020 per la seva tasca de conservació i restauració d’elements de pell i cuir de diferents espais i museus, entre els que destaca el mobiliari de pell del Palau Güell.

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat, és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de diumenge 12 de juny, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres de 16 a 18.30 h (tardes de juliol i agost tancat)
  • Dissabte i diumenge i festius d’11 a 14 h

Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per a la cessió de les pells, i en aquest taller concret s’han fet servir les pells de Fontanellas & Martí.

Aquí teniu el patró perquè pugueu fer la llibreta:

Patró llibreta Midori

Durant el 2022 el “Creactiva’t al Museu en línia” oferirà dissenys en pell, per ser treballats a casa, adreçats a un públic jove o adult. Obrim una nova etapa, després que El Creactiva’t dels darrers dos anys havia estat dedicat a creacions per a infants i famílies.

Organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell.