TALLER PER A FAMÍLIES

CREACTIVA’T AL MUSEU EN LÍNIA. Vidre, fusta i pell. Els reis del reciclatge

creactivat vidre, fusta i pell_web

Els materials naturals, sostenibles i reciclables han entrat al món de la decoració d’interiors amb força. Ningú dubta que la fusta i el vidre tenen la capacitat de ser reciclats i d’aquí rau la seva sostenibilitat, però la pell és un material amb les mateixes característiques, ja que és un producte residual de la indústria càrnia i amb una capacitat de ser reciclat molt alta.

Us proposem decorar la cuina de casa vostra amb uns elements molt pràctics i així contribuir al reciclatge de materials que tenim al nostre abast, la pell us la proporcionem des del Museu.

El disseny de les peces és de Sandra Quílez, mestra artesana del cuir i restauradora. És propietària de la botiga d’artesania del cuir NQuart, a Vic, i ha estat Premi Restaura 2020 per la seva tasca de conservació i restauració d’elements de pell i cuir de diferents espais i museus, entre els quals destaca el mobiliari de pell del Palau Güell.

Una part del material, necessari per dur a terme l’activitat, és gratuït i es pot passar a buscar pel Museu, a partir de diumenge 30 d’abril, en horari:

• De dimarts a divendres de 10 a 14 h
  • Dijous i divendres de 16 a 18.30 h (tardes de juliol i agost tancat)
  • Dissabtes i diumenges i festius d’11 a 14 h

Volem agrair la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per a la cessió de les pells, i en aquest taller concret s’han fet servir les pells de Fontanellas & Martí.

Organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell.