FESTA MAJOR IGUALADA

CREACTIVA’T AL MUSEU. Un accessori dracorífic per lluir durant la Festa Major

Creactiva't al Museu

Arriba la festa gran de la nostra ciutat. Aquest any, de nou, no es podrà celebrar tal com voldríem però això no ens frena i volem acompanyar a la nostra imatgeria com cal!. Vine a la Casa de la Festa amb aquesta gorra dracorífica feta amb les teves mans.

El disseny és obra d’Inquiet i proposa a les famílies treballar un material resistent i reciclat, la pell, per donar forma a una gorra que acompanyi els infants aquests dies de Festa Major.

L’activitat és possible gràcies a la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per la cessió de les pells. En aquest taller concret farem servir les pells adobades a Curtidos Riba Guixà S.L.U

El taller, es farà al Pati del Museu el 24 d’agost a les 11 h , està pensat per a famílies amb infants a partir de 5 anys. L’aforament és limitat i cal inscripció prèvia al web www.tiquetsigualada.cat