ACTIVITAT FAMILIAR

CREACTIVA’T AL MUSEU. Un nou globus a l’horitzó

creactivat al museu

Amb motiu de la celebració de l’European Balloon Festival el Creactiva’t al Museu del juliol programa un taller per famílies. Serà diumenge 11 a les 12 del migdia al Pati del Museu de la Pell d’Igualada.

El disseny és obra d’Inquiet i proposa a les famílies treballar un material resistent i reciclat, la pell, per donar forma a un complement decoratiu en forma de globus.

L’activitat és possible gràcies a la generositat del Leather Cluster Barcelona, del que també en forma part el Museu, per la cessió de les pells. En aquest taller concret farem servir les pells adobades a Fontanellas & Martí.

El taller, que es farà a l’aire lliure, està pensat per a famílies amb infants a partir de 5 anys. L’aforament és limitat i cal inscripció prèvia al telèfon del Museu: 93 804 67 52.

L’activitat queda subjecta a canvis en funció de l’evolució de la pandèmia i a les restriccions establertes pel departament de Salut.