DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS

CREACTIVA’T AL MUSEU. Visitem la vil·la romana de l’Espelt de la mà d’en Soli i la Valèria

DIM 2021 vil·la romana

Dia Internacional dels Museus a Igualada

Portes obertes, visita teatralitzada, ruta industrial pel barri del Rec, visita guiada a l’exposició dels Tres Tombs i activitats familiars per gaudir del Museu durant una setmana.

El Consell Internacional de Museus (ICOM) organitza el Dia Internacional dels Museus des del 1977 a tot el món i aquest any sota el lema: “El futur dels museus: recuperar i reimaginar” proposa a totes les institucions activar la cultura per recuperar a poc a poc la normalitat.

Dins del marc del Dia Internacional dels Museus el Creactiva’t al Museu proposa una visita teatralitzada a la Vil·la Romana de l’Espelt (Òdena) el diumenge 16 de maig a partir de les 11.30 h.

De la mà d’en Soli i la Valèria, masovers de la vil·la, coneixerem com es vivia en una vil·la del s.II dC. Després ajudaran als més petits a crear una bulla scortea, una mena d’amulet de protecció, fet en pell, que portaven els nens i nenes a l’antiga Roma.

L’edat recomanada per fer el taller és a partir de 7 anys i per assistir a l’activitat cal reserva prèvia al telèfon del Museu: 93 804 67 52. PLACES EXHAURIDES.

El punt de trobada serà directament a la vil·la. Teniu la localització a l’enllaç de la vil·la en aquest mateix text.

La visita teatralitzada anirà a càrrec de l’empresa de recreació històrica Kuanum!

Dim 2021