DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS

Donem de nou la benvinguda a la gent gran

donem la benvinguda a la gent gran

Dia Internacional dels Museus a Igualada

Portes obertes, visita teatralitzada, ruta industrial pel barri del Rec, visita guiada a l’exposició dels Tres Tombs i activitats familiars per gaudir del Museu durant una setmana.

El Consell Internacional de Museus (ICOM) organitza el Dia Internacional dels Museus des del 1977 a tot el món i aquest any sota el lema: “El futur dels museus: recuperar i reimaginar” proposa a totes les institucions activar la cultura per recuperar a poc a poc la normalitat.

Dins del marc del Dia Internacional dels Museus, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya proposa als museus del país participar en un projecte per homenatjar un dels col·lectius més castigats per la pandèmia. Es tracta de l’activitat “Donem de nou la benvinguda a la gent gran”.

El Museu de la Pell participa d’aquesta activitat amb unes visites guiades a l’exposició 40 anys fotografiant Tres Tombs i uns tallers manipulatius. La proposta ha estat molt ben rebuda pel Consorci Sociosanitari d’Igualada.

Els avis i àvies, de la residència Pare Vilaseca i dels centres de dia del Consorci, visitaran el museu tots els dilluns del mes de maig. Els dilluns el museu està tancat al públic i el personal pot dedicar tot el temps i les mesures sanitàries necessàries per donar la benvinguda a aquest col·lectiu.

Dim 2021