PRIMÀRIA CS. SECUNDÀRIA 1rC I 2nC

El Museu a l’aula. Una visita virtual a Cal Granotes, una adoberia del s. XVIII

Heu visitat mai l’antiga adoberia de Cal Granotes? Voleu conèixer un ofici amb molta història?
I com l’han viscut els adobers d’abans i els d’ara?

Us explicarem això i trenbolone acetate més, a l’aula i en un format digital i interactiu, alhora que reflexionarem sobre temes d’actualitat en el món del treball, com la recerca, la seguretat, el reciclatge o la sostenibilitat.

Aquest recurs educatiu vol apropar el Museu a l’aula, facilitant l’accés a la cultura i al patrimoni d’una forma lúdica i no presencial, en el context d’aquesta nova situació generada per la pandèmia Covid-19.

Espai: aula del centre educatiu
Tipus d’activitat: visita virtual i interactiva
Durada de l’activitat: 1 h
Preu: 1,70 € / alumne

Necessitats tècniques: pissarra digital i ordinador a l’aula amb connexió a internet (pels continguts co- muns dirigits per l’educador) i ordinadors personals (per a les activitats interactives).

La pell / el barri del Rec / Igualada industrial

Visita virtual a l’espai de Cal Granotes des de l’aula, en un format basat en llenguatges digitals. L’activitat permetrà conèixer aquest espai patrimonial, un ofici històricament arrelat a Igualada i al barri industrial del Rec, la seva història, evolució, situació actual del sector i els reptes mediambientals als quals s’enfronta.