TALLER INFANTIL I FAMILIAR

Els balls de la festa

Coneixes els diferents balls tradicionals de Festa Major protagonitzats per gegants, capgrossos, nans i bestiari de foc? N’aprendrem el significat, les seves melodies i l’ús dels diferents instruments.

Ho organitzen: Ajuntament d’Igualada – Museu de la Pell amb la col•laboració de l’Aula de Música Tradicional de l’Anoia (AMTA),
Aforament limitat
Un any més, us convidem, a participar d’uns diumenges actius i inoblidables amb propostes molt variades (tallers de recreació històrica, tecnologia, creació artística, reciclatge, contacontes, arquitectura experimental, escultura, estampació, animació…) per aprendre moltes coses, jugant i imaginant, sobre les festes i tradicions locals, les exposicions temporals i les col·leccions del Museu.
Podeu veure el programa complet des del següent enllaç:
Programa Creactiva’t 2020