EXPOSICIÓ

Isabel Muñoz. Antropologia dels sentiments FineArt 2020

Isabel Muñoz, Premi Nacional de Fotografia 2016, construeix un recorregut temàtic entorn de la representació obsessiva i heterogènia del cos humà.

“Si l’estètica de les imatges d’Isabel Muñoz s’imposa davant nostre, no és per complaure el narcisisme de l’espècie, sinó per oferir la comprensió íntima d’un secret compartit. Es tracta essencialment d’ofrenes al desconegut i de l’anhel dels homes de construir ponts entre diferents mons”. François Cheva, comissari.

______
FineArt Igualada és un esdeveniment de fotografia que compta amb les obres de fotògrafs de tot l’estat espanyol. Les exposicions es reparteixen per diverses sales de mostres fotogràfiques efímeres.

Igualada s’omple d’exposicions i activitats paral·leles com projeccions audiovisuals, xerrades, taules rodones, visites guiades i tallers.

Organitza: Ajuntament d’Igualada i Agrupació Fotogràfica d’Igualada (AFI).
21 de febrer. 5 d’abril