EXPOSICIÓ. ENTRADA GRATUÏTA

MAGNÒLIA. Una ballarina encarnant el cicle vital d’una flor

projecte magnòlia

Magnòlia és un projecte audiovisual, fotogràfic i editorial. Narra la història d’una flor, des del seu naixement a la seva mort.

Sebastián Gerecz persona amb inquietud artística que juxtaposa disseny i so en un mateix visual

Adrián Haro dissenyador igualadí que en els darrers anys explora el món de l’art digital i audiovisual

Magnòlia és un projecte audiovisual, fotogràfic i editorial. Narra la història d’una flor, la qual és la reencarnació d’un altre. Des que neix fins que mor, l’acompanyem en la seva cerca cap a la llum. Parla de la por a la foscor. A l’oblit. Il·lustra el pas per la vida, des del primer raig de llum que la veu brotar fins a l’últim ball que la veurà marcir-se en l’aigua. El mateix lloc que la va veure créixer.

Basant-se en la dansa com a llenguatge, Magnòlia és una obra que pretén transmetre un determinat estat d’ànim al públic, tintada amb un transfons psicològic. El projecte inclou branques audiovisuals i editorials, tot i que de moment  s’orienta en la fotografia. Aquest apartat fotogràfic, sota la direcció de Sebastián Arce, estarà format per una exposició d’imatges que il·lustraran el procés de creixement de la protagonista.

La mostra està conformada per quatre fotografies de gran format per cadascuna de les sis etapes de creixement de la protagonista.

Igual’ART és un projecte de l’Ajuntament d’Igualada, a través del Departament de Promoció Cultural, amb l’objectiu d’estimular la creació artística en l’àmbit local i consisteix en un concurs de projectes d’arts visuals inèdits en qualsevol de les seves disciplines: pintura, escultura, dibuix o gravat, com també en fotografia, videoart o la combinació de qualsevol d’elles.