RUTA GUIADA. ACTIVITAT GRATUÏTA

Barri del Rec. Ruta Oest

ruta oes barri del rec

Amb motiu de la VI Setmana del Turisme Industrial que organitza la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya, el Museu farà una ruta pel Barri del Rec el dissabte 23 d’octubre a les 17 h.

El Barri compta amb gairebé 150 espais  patrimonials repartits en una superfície de més de 54 hectàrees. Davant la dificultat de visitar tot el conjunt arquitectònic que ens ofereix el barri, el Museu ha creat tres rutes diferents. Una d’elles, per celebrar la Setmana de Turisme industrial en la qual es visitarà la zona oest del Barri que compta amb un patrimoni de gran valor;  Cal Maco, Cal Barrab, diferents adoberies modernistes, la Igualadina Cotonera, la Farinera Grifé i el celler modernista de la Cooperativa de Vinyaters entre d’altres ens endinsaran en un barri industrial únic a Europa.

El punt de trobada de la ruta serà a Cal Cardona, c/ Santa Anna, 6 (Cantonada c/ Sant Faust). L’activitat és gratuïta. Per garantir la seguretat i el confort dels visitants l’aforament serà de 25 persones i caldrà fer inscripció prèvia trucant al telèfon del Museu 93 804 67 52.

La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) organitza la Setmana del Turisme Industrial. Una setmana  per conèixer de prop “com es fan les coses” i descobrir què fa que el turisme industrial sigui tan diferent, sostenible i proper. Del 23 al 31 d’octubre museus, antigues fàbriques, mines, colònies tèxtils, centres d’interpretació i diverses empreses obren les seves portes.