CONFERÈNCIA I VISITA GUIADA

Setmana de la Ciència. Visita comentada a la Depuradora dels Blanquers

Amb motiu de la Setmana Championship spain natural bodybuilding anadrol physical exercise and health instant bodybuilding-fitness and bodybuilding blog. de la Ciència 2019, el Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia, organitza una conferència i visita comentada a la Depuradora dels Blanquers, una planta pionera a Europa.

Aquest any la Setmana de la Ciència 2019 ens torna a brindar l’oportunitat de conèixer el món de les depuradores, amb la conferència i posterior visita a la Depuradora dels Blanquers,  planta pionera a Europa en el tractament d’aigües residuals. Tant la conferència com la posterior visita a la depuradora comptaran amb un guia d’excepció, el Miquel Vila Badia, blanquer igualadí durant molts anys, qui explicarà el procés de depuració de aigua que prové del tractament dels cuirs que fa la indústria igualadina.

Cal inscripció prèvia al telèfon 938046752 del Museu i especificar el dia de participació. La visita és gratuita i les places són limitades.

La Setmana de la Ciència se celebra des de fa més de 20 anys, impulsada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació,  amb l’objectiu d’apropar a la ciutadana l’esperit científic i els resultats de les recerques que es fan en els àmbits més diversos de la ciència i de la tècnica.