PORTES OBERTES

Setmana del Turisme Industrial de Catalunya

setmana turisme industrial 2021

El Museu de la Pell d’Igualada obre les seves portes per la Setmana del Turisme Industrial de Catalunya

Portes obertes: De dimarts a divendres de 10 a 14 h

dijous i divendres de 16 a 20 h;

caps de setmana i festius d’11 a 14 h.

Amb motiu de la VI Setmana del Turisme Industrial que organitza la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya, el Museu de la Pell obrirà les seves portes del 23 al 31 d’octubre, en horari del museu, per donar a conèixer tots els seus espais permanents: l’antiga adoberia de Cal Granotes i les diferents sales de l’edifici de Cal Boyer: L’Home i l’aigua, L’ofici d’adober i Un univers de Pell.

Per visitar el Museu caldrà seguir les mesures sanitàries d’higiene, d’ús de mascareta i distància de seguretat interpersonal.

La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) organitza la Setmana del Turisme Industrial. Una setmana  per conèixer de prop “com es fan les coses” i descobrir què fa que el turisme industrial sigui tan diferent, sostenible i proper. Del 23 al 31 d’octubre museus, antigues fàbriques, mines, colònies tèxtils, centres d’interpretació i diverses empreses obren les seves portes.