PORTES OBERTES

setmana del turisme industrial

El Museu de la Pell d’Igualada obre portes per

la Setmana del Turisme Industrial de Catalunya

Amb motiu de la VII Setmana del Turisme Industrial que organitza la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya, el Museu de la Pell d’Igualada obrirà les portes de forma gratuïta del 22 al 30 d’octubre, en horari del museu, per donar a conèixer tots els seus espais permanents: l’antiga adoberia de Cal Granotes i les diferents sales de l’edifici de Cal Boyer: L’Home i l’aigua, L’ofici d’adober i Un univers de Pell.

Horari:

• dimarts a divendres de 10 a 14 h;
  • dijous i divendres de 16 a 18.30 h;
  • caps de setmana i festius d’11 a 14 h.
setmana del turisme industrial

La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) organitza la Setmana del Turisme Industrial. Una setmana  per conèixer de prop “com es fan les coses” i descobrir què fa que el turisme industrial sigui tan diferent, sostenible i proper. Del 22 al 30 d’octubre museus, antigues fàbriques, mines, colònies tèxtils, centres d’interpretació i diverses empreses obren les seves portes.

Una de les novetats d’enguany és la celebració de la I Jornada de Portes Obertes a les empreses, una acció de proximitat i transparència a través de la qual el públic general podrà descobrir una part o la totalitat dels diferents processos productius i viure i entendre l’esforç, l’enginyeria i el treball tan complex que hi ha darrere de les coses que formen part del nostre dia a dia.