PORTES OBERTES

Portes obertes al Museu per la Setmana del Turisme Industrial de Catalunya

El Museu de la Pell d’Igualada obre portes per la STI 2023

Amb motiu de la 8a edició de la Setmana del Turisme Industrial que organitza la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya, el Museu de la Pell d’Igualada obrirà les portes, de forma gratuïta, del 20 al 29 d’octubre, en horari del museu, per donar a conèixer tots els seus espais permanents: l’antiga adoberia de Cal Granotes i les diferents sales de l’edifici de Cal Boyer: L’Home i l’aigua, L’ofici d’adober i Un univers de Pell.

Horari:

• dimarts a divendres de 10 a 14 h;
  • dijous i divendres de 16 a 18.30 h;
  • caps de setmana i festius d’11 a 14 h.

Des de la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) s’organitza la vuitena edició de la Setmana del Turisme Industrial de Catalunya. Una oportunitat especial i única per descobrir el més interessant del patrimoni industrial català, de manera totalment diferent, amb escapades i activitats atractives i enriquidores per al visitant.

Del 20 al 29 d’octubre de 2023, una llarga llista de museus, antigues fàbriques, mines, colònies tèxtils, centres d’interpretació i diverses empreses programaran visites guiades, exposicions, tallers o portes obertes arreu de Catalunya i adreçades a totes les edats per donar a conèixer com es fan les coses; les que han format part de la nostra història i aquelles que fem servir cada dia.

Amb la Setmana del Turisme Industrial de Catalunya s’aprofita la història recent de les ciutats i el seu patrimoni industrial per atraure un públic que busca descobrir nous racons, espais per mirar enrere, compartir, gaudir, badar, aprendre i entendre que el turisme industrial és diferent, sostenible i molt més proper.

Per a més informació i inscripcions a les activitats i al Bus a Cegues de la Setmana del Turisme Industrial feu clic al següent enllaç