PORTES OBERTES / CANCELADES LES VISITES GUIADES!

Setmana del Turisme Industrial de Catalunya

El Museu de la Pell d’Igualada obre les seves portes per la Setmana del Turisme Industrial de Catalunya i ofereix visites guiades a l’edifici de Cal Granotes.

Portes obertes: De dimarts a divendres de 10 a 14 h i dijous i divendres de 16 a 20 h; caps de setmana i festius d’11 a 14 h.
Visites a Cal Granotes: 1 i 8 de novembre a les 11:30 i les 12:30 h  ACTIVITATS CANCEL·LADES
Activitats gratuïtes

Amb motiu de la V Setmana del Turisme Industrial que organitza la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya, el Museu de la Pell obrirà les seves portes del 31 d’octubre al 8 de novembre, en horari del museu, per donar a conèixer tots els seus espais permanents: l’antiga adoberia de Cal Granotes i les diferents sales de l’edifici de Cal Boyer: L’Home i l’aigua, L’ofici d’adober i Un univers de Pell.

Coincidint amb aquest esdeveniment, el museu farà dues visites guiades a Cal Granotes els diumenges 1 i 8 de novembre a les 11.30 i a les 12:30 h. Les visites guiades seran gratuïtes i permetran endinsar-nos en l’ofici artesanal de l’adob de la pell tal com es feia en una antiga adoberia del S. XVIII, amb una posada en escena museogràfica que transporta a la Igualada preindustrial.

Per garantir la seguretat i el confort dels visitants es faran dos torns de visites en grups de màxim 6 persones. La primera visita tindrà lloc a les 11.30h i la segona a les 12.30h. i per assistir-hi caldrà fer inscripció prèvia trucant al telèfon del Museu 93 804 67 52.

Per visitar el Museu caldrà seguir les mesures sanitàries d’higiene, d’ús de mascareta i distància de seguretat interpersonal. Aquesta activitat es produirà sempre que les condicions sanitàries ho permetin.

La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) organitza enguany la cinquena edició de la Setmana del Turisme Industrial. Es tracta d’una oportunitat molt especial per a descobrir el més interessant del nostre patrimoni industrial d’una manera diferent?. Per saber-ne més de la setmana consulta aquest enllaç