TALLER DE DISSENY

Una joia pel Patge Faruk

Quina joia regalaries a un patge reial? Ara que el Patge Faruk fa 75 anys, volem celebrar-ho i per això us convidem a fer un fermall ben especial tot combinant pell amb altres materials. Caldrà triar el retall de pell més adient pel disseny que tinguem pensat i embellir-lo amb vidrets, perletes i granadura de fantasia. Aquest taller, adreçat al públic familiar, és una de les activitats a propòsit de l’exposició Faruk. Històries del 28 de desembre, que es pot veure al Museu fins al 13 de gener i que recull, a través d’històries i d’emocions, els 28 de desembres des dels inicis de la festa dels Reis a Igualada fins l’any 1991, tot repassant diversos esdeveniments a través de fotografies, documents, indumentària i objectes de tota mena. El taller serà a les 12 del migdia i es dirigeix a famílies amb infants a partir de 8 anys; l’admissió és gratuïta, amb aforament limitat.

Un programa del Museu per a tota la família

El programa Creactiva’t al Museu! Diumenges familiars al Museu de la Pell reuneix propostes molt variades que van des de tallers de fotografia, disseny, tecnologia o creació artística fins a contacontes o visites performatives. L’objectiu és posar en valor l’experiència de crear i d’aprendre gaudint en família, entorn a les exposicions temporals i les col·leccions del Museu, la història i l’expressió de la cultura local. Aquesta iniciativa del Museu de la Pell dins del Departament de Cultura de l’Ajuntament d’Igualada compta enguany amb la col·laboració de l’Escola Municipal d’Art Gaspar Camps, els Moixiganguers d’Igualada, Ingravita, l’Adoberia Bella, el Museu-Molí Paperer de Capellades, la Comissió de la Cavalcada de Reis d’Igualada i la Diputació de Barcelona.