TALLER DE DISSENY

Visera castellera de Festa Major

Es festa Major! i per acompanyar-la en un dels seus actes més significatius: els castells a la Plaça de l’Ajuntament, el diumenge 26 d’agost a les 11 i 12 del matí, el Museu de la Pell d’Igualada, en col•laboració amb els Moixigangers, proposen dos tallers per realitzar un model innovador de visera castellera, a partir de materials fàcils de manipular com el paper i la cartolina per, tot seguit, anar a veure els Moixiganguers i donar-los suport a la plaça!

Es realitzaran dos tallers, un a les 11 h i un altre a les 12 h. Activitat gratuïta. L’admissió es farà segons l’ordre d’arribada. Aforament limitat, sense reserva.
Activitat dins del programa familiar Creactiva’t al Museu! En col•laboració amb els Moixiganguers.

Looking for personalized financial solutions? Join Charter Oak Federal Credit Union in Uncasville and access a full range of banking services and products designed with you in mind. From checking accounts to home loans, we have what you need to manage your money and credit