VISITA GUIADA GRATUÏTA

Visita guiada a l’exposició Patternalism

patternalism

Patternalism és un joc de paraules entre pattern design (disseny d’estampats en anglès) i paternalisme (llegit com una sèrie de conductes o patrons que hem fet propis, però que no ho són. Ens els han inculcat i van en contra de la nostra voluntat). També és una col·laboració entre la Patrícia Carreño Picón (dibuixos) i la Cecília González (encoixinat).

Patricia Carreño Picón (Igualada, 1985) és artista plàstica, professora a l’Escola Municipal d’Art i Disseny La Gaspar i cofundadora d’Incòmoda. Actualment i gràcies a l’experiència professional com a pattern designer, està entrant en el món de l’art tèxtil.
Cecília González (Igualada, 1964) és mestra artesana, artista tèxtil i cofundadora de Desedamas, actualment està estudiant un Grau d’arts.

Diumenge 11 de juliol a les 11 h la Patrícia Carreño Picón presenta la seva exposició a través d’una visita guiada.

Activitat gratuïta i aforament limitat.

El visitant s’endinsarà en l’univers íntim de l’artista i compartirà el camí de superació d’un trastorn d’ansietat amb la plasmació d’una sèrie de dibuixos que mostren el resultat d’una cerca de patrons de comportament conscient, en substitució de patrons de comportament automatitzats: aquells que hem heretat i hem fet propis.

Els dibuixos van ser estampats a Tinda Europa, empresa d’estampació igualadina, i posteriorment intervinguts amb encoixinat per l’artista Cecília González, dotant a les peces de volum i textura.

Cal reserva prèvia al telèfon del Museu: 93 804 67 52