REC STORES

Visites guiades a Cal Granotes, Cal Badia i Ruta històrica – REC.0 2023

Del 8 a l’11 de novembre es celebra al barri del Rec d’Igualada el Rec.0 Experimental Stores. El Museu de la Pell i el Leather Clúster Barcelona, com a col·laboradors del festival, ofereixen un seguit d’activitats durant aquests dies.

VISITES GUIADES

Del 8 a l’11 de novembre a les 11 h. Visita guiada a l’antiga adoberia de Cal Granotes, del segle XVIII,  per conèixer el procés artesanal de l’adob de la pell. Punt de trobada: Pati de l’Antiga adoberia de Cal Granotes

Del 8 al 10 de novembre a les 12 h. Visita guiada a l’empresa Curtits Badia per conèixer el procés industrial actual de l’adob de la pell de qualitat. Punt de trobada: Pati de l’Antiga adoberia de Cal Granotes.

11 de novembre a les 11 h. Ruta: Història d’Igualada, el Rec i les adoberies (987-1920) a càrrec de Miquel Vila Badia. La ruta acabarà a l’antiga adoberia de Cal Granotes, es podrà visitar l’espai de forma lliure. Punt de trobada: Plaça Pius XII.

Activitats gratuïtes, amb aforaments limitats a 20 persones – cal inscripció prèvia al telèfon del Museu: 93 804 67 52

Les sales d’exposició permanent del Museu restaran tancades durant els dies del Rec i únicament es podrà visitar a través de les visites guiades que acabem de detallar.

*Promoció no vàlida per a grups escolars.

Rec Imperdible

Al Museu de la Pell hi trobareu l’espai Rec Imperdible

• L’espai del 080 Barcelona Fashion: els guanyadors de la 9a edició del Concurs Rec.0/080 Barcelona Fashion vendran els seus dissenys basats en la sostenibilitat i la inclusió: Crypta, Leneim, Somia i Ga Gó Studio.
  • Marques sostenibles i/o socials com Iaios, Batech, Materia Rica, Nuoo, Top Manta, Cusart, i Disseny Marked entre moltes altres.

També trobareu l’Exposició de les Escoles de Disseny de Moda amb els projectes de disseny amb una perspectiva sostenible creats per estudiants de diverses escoles de disseny moda de Catalunya com: BAUESDIIEDLa GasparINS La GarrotxaEADI ModaESDAPC Campus LlotjaLCI Barcelona i CTS Sabadell.

Com a novetat d’aquesta edició s’ubicarà en aquest espai el Mercat d’Intercanvi del Rec.0, on pots portar la roba que no facis servir i canvia-la divendres 10 i dissabte 11 de 10h a 21h.

I a més a més la nau d’encavallades acull les Taules Rodones,  l’espai de debat i reflexió del Rec entorn l’actualitat del món de la moda. Gestió de residus tèxtils, moda circular, pressió estètica…