REC STORES

Visites guiades a Cal Granotes, Cal Badia i Museu de la Pell – REC.0 2022

Del 9 al 12 de novembre es celebra al barri del Rec d’Igualada el Rec.0 Experimental Stores. El Museu de la Pell i el Leather Clúster Barcelona, com a col·laboradors del festival, oferiran un seguit de visites guiades durant aquests dies.

VISITES GUIADES

Del 9 al 12 de novembre a les 11 h. Visita guiada a l’antiga adoberia de Cal Granotes, del segle XVIII,  per conèixer el procés artesanal de l’adob de la pell. Punt de trobada: Pati de l’Antiga adoberia de Cal Granotes.

Del 9 a l’11 de novembre a les 12 h. Visita guiada a l’empresa Curtits Badia per conèixer el procés industrial actual de l’adob de la pell de qualitat. Punt de trobada: Pati de l’Antiga adoberia de Cal Granotes.

12 de novembre a les 12 h. Visita guiada a la sala Un univers de pell per descobrir els usos i característiques de la pell a partir de l’observació de diferents objectes del Museu. Punt de trobada: Museu de la Pell d’Igualada – Cal Boyer

Activitats gratuïtes, amb aforaments limitats a 20 persones – cal inscripció prèvia al telèfon del Museu: 93 804 67 52

Les sales d’exposició permanent del Museu restaran tancades durant els dies del Rec i únicament es podrà visitar a través de les visites guiades que acabem de detallar.

REC + SOSTENIBLE

Al Museu de la Pell hi trobareu l’espai REC+Sostenible:

• 080 Barcelona Fashion: els guanyadors de la 7a edició del concurs 080-Rec.0 vendran de forma exclusiva els seus dissenys basats en la sostenibilitat i la inclusió. Són The ArtelierSerendipity, Shuia Shuia i The Alfabet; quatre projectes potents que per primera vegada seran al Rec.0.
  • Marques sostenibles i/o socials amb Batech, Natura Moda, Nuoo, Top Manta, Iaios, Sublim, Kilotela i Infinit Denim i Disseny Marked, una mostra del diversos productors de disseny local.
  • Exposició Escoles de Disseny de Moda on es mostren projectes de disseny amb una perspectiva sostenible creats per estudiants de diverses escoles de disseny moda de Catalunya: BAU, EADI, ESDI, LCI Felicidad Duce, Escola Garrotxa, ESDAPC Campus Llotja i La Gaspar.

A més, a + Moda Sostenible hi haurà una xerrada/debat entorn la sostenibilitat i la moda el divendres 11 de novembre, a les 19h. La taula rodona és “Trencant estereotips”, una conversa sobre la moda sostenible, inclusiva i sense gènere, que comptarà amb la participació de la dissenyadora Rosa Vilaseca, creativa i propietària de la marca I AM BOLD, especialitzada en moda a partir de la talla 42, que també serà al Rec a l’espai de dissenyadors; Marta Pontnou, estilista; Estel Vilaseca, consultora i editora de moda i responsable de l’àrea de moda de LCI Barcelona i un representant de la marca Killing Weekend, la firma que aposta per una moda sense gènere que també serà al Rec a l’espai dissenyadors. La taula estarà moderada per la periodista especialitzada en moda, Maria Almenar.

L’espai + Moda Sostenible està ubicat a la 1a planta del Museu de la Pell i disposa d’un espai de bar propi.

*Promoció no vàlida per grups escolars.