TAULA RODONA

Rec Districte Cultural. La cultura com a motor de transformació patrimonial

destacada web

La taula versarà al voltant de la recuperació i preservació de patrimoni a través de la cultura i comptarà amb la participació de diversos agents d’arreu del país, que estan vivint o han viscut processos similars a l’actual al barri del Rec d’Igualada. Hi participaran l’antropòloga, museòloga i gestora cultural Mireia Mascarell, tècnica superior de Cultura de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat i responsable del Districte Cultural de L’Hospitalet; la geògrafa i antropòloga Rosa Cerarols, coimpulsora del centre artístic Konvent situat en l’antiga colònia tèxtil de Cal Rosal al Berguedà i que recentment ha guanyat els Premis El Temps de les Arts en la categoria de Patrimoni; el músic i gestor cultural Jordi Jet Serra, cofundador i director del Festival FABA que reivindica l’edifici industrial L’Anònima al Barri Antic de Manresa com a fàbrica de creació; i la gestora cultural Cristina Domènech, cofundadora del festival Rec.0 Experimental Stores a Igualada.

La taula rodona estarà moderada per Anna Zaera, periodista cultural dels mitjans de comunicació Surtdecasa i Vilaweb.

La taula serà l’acte de tancament de l’exposició ‘Rec Districte Cultural. Un barri en transformació’, comissariada per Roger Mula, que tancarà el diumenge 26 de setembre.

Dijous 23 de setembre a les 19:30h

Pati del Museu, sense inscripció prèvia, amb aforament limitat.