FESTA MAJOR IGUALADA

Visita guiada a l’exposició: Rec Districte Cultural. Un barri en transformació i ruta pel barri

rec districte cultural

El passat 23 de juliol s’inaugurava, a la Sala d’Exposicions Temporals del Museu de la Pell, l’exposició “Rec Districte Cultural. Un barri en transformació”. Es tracta d’una mostra de producció pròpia, comissariada pel gestor cultural Roger Mula, en col·laboració amb diversos agents que conviuen al barri del Rec.

Mitjançant una instal·lació artística i vivencial, es descobreix, a través de fotografies, audiovisuals i altres formats expositius, la recuperació patrimonial d’antigues fàbriques i les noves activitats que hi tenen lloc al Barri del Rec d’Igualada.

Durant la setmana de la Festa Major d’Igualada s’han programat visites comentades a l’exposició i rutes pel Barri del Rec que donaran a conèixer la recuperació d’alguns d’aquests espais.

El dijous 26 d’agost a les 18 i les 20 h el comissari de l’exposició farà visites comentades  i tot seguit es visitaran el Taller Lubochka i l’Espai Creatiu la Maca.

El divendres 27 d’agost a les 18 i 20 h el Roger Mula farà visites comentades i els espais visitats seran Espais del Rec, L’Adoberia i LaBastida

Us animem a conèixer la transformació del passat, present i futur d’aquest barri únic a Europa.

Aquestes visites guiades són gratuïtes amb aforament limitat i reserva prèvia a través del web www.tiquetsigualada.cat.